keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Lehti painoon, en muista monesko...

Huh huh, taas oli se suuri hetki jolloin annan taittajalle luvan painaa sitä ohjainpöydän suurta punaista nappia, ja KABUUM! - lehti lähtee painoon!

Eihän se noin dramaattista ole, mutta joka kerta se on yhtä helpottava voittajafiilis kun lehti on valmis. Ja sitten jäädään odottelemaan että se fyysinen lehti tulee postissa...

Olen jo aikaisemmin kertonut lehden teon prosessista, mutta laitan tähän yhden kuvituksen joka näyttää miltä mun ja taittajan välinen kommunikointi joskus näyttää:

Taittajalle lähtee tällainen mun piirtämä hahmotelma:



Ja hän sitten loihtii siitä tällaisen sivun:



Ai että mä oon niin onnellinen että olen löytänyt yhteistyökumppanin joka tietää mitä mun päässä liikkuu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti